En dålig sommarbloggare..


..japp.

Sitter nästan inget vid datorn nu på sommaren vilket leder till att jag inte laddar in bilder i datorn, retucherar bilder i datorn eller uppdaterar bloggen.. på datorn. Däremot läser jag en massa bloggar på min ipod touch, asbra! Då kan jag sitta ute i solen på altanen (wi-fi)och läsa en bok (Ja, jag är en sån där boknörd som läser ut 4 böcker i veckan om jag får chansen - minst. (:) och någonstans där emellan ibland kika på bloggar, vara aktiv på min deviantart och nörda youtube, hehe. Man kan ju uppdatera bloggen på ipoden också, men det blir alltid så konschtigt då.. :P Nä, orka.

Men då och då dyker det ju upp ett blogginlägg, typ som idag. :D



Skrev i mitt förra inlägg att jag skulle ladda upp bilderna från när jag och syster fotade, men av någon konstig anledning så har många utav dom raderats. Misstänker en viss oteknisk familjemedlem, hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0