OHYEAH




Klarade mitt moppeprov idag! :D:D:D Är så himla glaaaaad.
Nu blir vägarna liiite osäkrare. Pappa har lovat mig att äntligen få häcken ur att åka och hjälpa mig att köpa moppe nu, så det blir (förhoppningsvis) moppe nästa vecka, ihi! (:

Håller på att experimentera med lite bilder just nu.. dom blir välldigt rosa, haha. Vet inte varför, gillar inte ens rosa så mycket.. Weird.
Visar nog några imorgon om jag hinner. Ska vara barnvakt åt världens sötaste Edvin på förmiddagen och lite senare på eftermiddagen så ska vi åka ut till sommarstället på Förö. Så det blir ingen dator på ett tag. 
På Förö stannar vi i en vecka sen ska åka till Sthlm i några dagar och direkt efter deeeet, så åker vi med färja till kompisar på Fårö i några dagar. När vi kommer hem så är det bara en dag kvar tills att konfan börjar som håller på i ca 3 veckor (?) och direkt efter det så drar jag till Spanien och är barnvakt/lärare (ska lära några småungar engelska haha :D) i drygt en vecka. När jag flugit hem efter det så får jag en dag på mig att.. sova? innan skolan börjar igen.

...

Hm, mycket planerat? Mjaa, kanske liiite.

Wiiho, måste vara positiv. Känner mig en aning nervös inför Spanien.

Tänk om dom tycker att jag är jättedum? Ful? Konstig? Och så kommer dom säga en massa elaka saker om mig på spanska som jag inte förstår eftersom jag faktiskt inte är så bra på spanska. Och så går jag runt där och ser allmänt dum ut. "Ehh..Que?" Typ.
Bwaaaha. Hjälp.




Eh, ja.. Adiós!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0