Sammanfattning av idag. Typ?

Things I hate.


- Den gröna tegelstenen vid namn Motorola som aldrig går sönder, fastän man, hrm, tappat den ned för trappan 5 ggr.

- Kläder som mitt rum gömt ngnstans och som jag verkligen kan hitta igen.

- Göra om ett helt prov när det bara fattades 0,5 poäng, KOM IGEN? Avrundar man det så funkar det ju.

- När man oskyldigt placerat sin skolväska på den lediga platsen brevid en på pendeln och så kommer en grinig tant som tycker att den är för stor. Då lyfter man såklart ner väskan och försöker få plats med den mellan fötterna. Ja, men DÅ lyfter tanten upp sin leopardväska som det får plats en halv goldenretriever i och placerar den på min före detta väskplats och så att jag får halva i knät. Halelujah, jävla rocktant.
 
- När en kaja käkar upp mina pommes.

- När man nästan kör av vägen för att en efterbliven gråtrast bestämt sig för att ta fikapaus mitt i rondellen. RAUS.

- När 7åringar springer rakt ut på vägen, ställer sig framför en,vinkar och glatt ropar "mamma mamma! Hon är coooool." Jättegulligt, verkligen.. När man inte gör moppeuppkörning och nästan kör över ungen.

- Bortskämda tonnåringar. Om jag någonsin får en pappa i posten som köper allt jag vill ha så tar jag säkert tillbaka detta och glatt accepterar nya märkeskläder,väskor,skor, ny mobil/halvår, dyra systemkameror och en ferarri i 18års present. Visst. :D

- Lunginflamationer som går från person till person i min familj och en pappa som glatt säger "You're next!" Nämen, tack.


  
Inte mina bilder, haha.


Okej, nu ska jag sluta vara negativ. Det hände faktiskt en BRA sak idag ju..
Jag klarade moppeuppkörningen, wiiie! :D Pappa blev jätteförvånad (tack..tack.) så han sa att vi skulle fira med pizza. Jaha okej, visst, bara han inte hostar på den.

Brb? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0