Sunset







Can't sleep 'cause everything's changing
You don't want to leave things behind
Can't breathe cause to many things going on going wrong in your life

Tears in your eyes
Sweet goodbyes
I know how you feel right now
Losing dreams you've come to care about
I know what you need right now
You need to come on home so I can hold you tight
Guide you through the night
I'll guide you through the night

Krezip - Sweet goodbyes



Hei, hinner nästan inte skriva något idag. Orkar inte heller. Idag var faktiskt ingen bra dag, uscha! Omprov, missförstånd, skuldkänslor, ensamhet, beslutsångest & ignorans är ingen bra kombination.
DO NOT TRY THIS AT HOME, typ.
Hm, okej. Det var nåågooot, jag skulle skriva.
JO, två grejor.

Moppeuppkörning imorgon! Önska mig och mina stackars medmänniskor lycka till och överlevnad. :)

Svar på dum fråga (som egenligen kanske inte är så dum) - Alla texter och bilder som jag laddar upp är skrivna och tagna av mig, om jag inte skriver något annat (som t.ex. låttexten ovan). Capish? Okej, goodie. :D


Goodnight, sleep tight and don't let the bed-bugs bite! (:


Kommentarer
Postat av: Annie Lindskog

Lycka till Carro! :) Du kommer klara det galant! <3

2010-06-02 @ 11:23:27
URL: http://annielindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0