"berömd artist med kaninuppfödning"

Mys med Emmy idag! :) (Har inga bilder, tänkte inte på att ta fram kameran..) Vi hade egentligen tänkt bada, men det var så kallt i vattnet och så blåste det.. Såå det blev inget med det. Har inte badat i havet än och det är sommarlov - helt sjuukt. Det hör ju liksom till. Sommarlov - havet - bada, bada - havet - sommarlov. Ja.

Iaf, vi kollade igenom en gammal dammig "kompis-bok" som Emmy hittade i mitt rum. Fick den när jag gick i 2:an eller 3:an tror jag.. Asroligt att läsa faktiskt! Och så var det ju en maaaassa fina självporträtt. På raden "Här är jag om 10 år:" så hade jag skrivit att "jag är en berömd sångerska/artist med en egen kaninuppfödning och vunnit idol med alla mina bästisar." Okeej. Makes sense, not. Vet inte riktigt om det är min dröm längre faktiskt, haha.

 
  

Fick hämtat mitt.. fat? min skål? talrik? Eh, vad den nu är, från konsten igår. Den blev inte riiitkigt som jag tänkt mig.. Trodde att den skulle bli ljusblå, inte fläckig. Hm. På bilderna blev färgerna jättekonstiga, den är mest lik på fotot längst ner till vänster.. Typ babyblå? :P

Nu ska jag titta färdigt på någon halvdålig film med mami och Emmis.. och äta lösgodis! Har ju haft godisförbud, så idag var första gången jag köpte det på nästan ett år tror jag.. :o

Bye folks. (:

Kommentarer
Postat av: Kim

Den blev riktigt fin tycker jag. Det där flammiga för ju att den blir finare.

2010-06-29 @ 22:00:03
URL: http://chenjiringu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0