Experiment


Experimenterade lite förut med en spegel, lite blommor, en vit duk och min kamera. Haha, en liten ministudio? Nja.
Funderar faktiskt på att köpa en ministudio med lampor o grejjs. Men jag har inte råd. Måste spara till moppe, o sen så har jag tänkt köpa en bättre kamera o så.. Hmhm, får se. :)







Sedan så testade jag att retuschera den här bilden på lite olika sätt.. Kan inte bestämma mig för vilken jag tycker bäst om. Hjälp, snälla? :D






Har suttit o fixat med bilderna jättelänge nu.. Har en massa fler, men jag orkar inte ladda upp mer, heh. Det blir ju tråkigt att titta på också. :P
Har varit hemma (sjuk) idag, så förutom att göra läxor så har jag nog suttit mest vid datorn.. Tänkte egentligen ha sovit ut till typ 11 lr ngt men så blir man spammad med en massa sms om att vi har inställd musik och börjar tio tolv. WOHO, sovmorgon! Asbra. Om man faktiskt ska till skolan då, aja. Tror jag ska gå imorgon, hm.
Känner inte alls för skola.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fina bilder :D

2010-05-11 @ 18:48:55
Postat av: Caroline

Tack så mycket! ^^

2010-05-11 @ 21:03:15
URL: http://thatstargirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0