Fotodag

Var ute och fotade med Annie, Natalie och Kajsa idag. :) Jättemysigt! Fotade blommor, hav, skog och lite människor - oftast med en kamera mitt i ansiktet. Jag och min efterblivna lilla Olympus kände oss ganska missplacerade mitt bland en massa proffsiga Nikondikon & Canonkanon kameror, menmen. Jag o lilla Olympusen försökte iaf så gott vi kunde för att passa in, haha. Det får vell vara så tills jag får mer pengar. :)
Hade egentligen tänkt ta bussen hem, men så kom jag på att mitt busskort tagit slut. Wiho. Så jag gick hem.. Tog nog ungefär en halvtimma. Ganska skönt att få röra på sig faktiskt! :P
Hade tänkt terrorbomba bloggen med en massa bilder, men jag orkar inte göra det just nu. Dom måste ju fixas lite o så först. 
Så just nu blir de bara lite halvkassa bilder.. Mest för skojs skull. :P

Såhär såg det ut när vi fotade vitsippor, haha.



 



 
Söta Kajsa!


Mer bilder kmr senare. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0