Mysig dag med Elvira <3

Eller.. dagen började ju inte så mysigt. Var tvungen att städa hela huset (money,money). Det första man gör kl 10 på morgonen är att damma äckliga hyllor och städa toalett, mysigt. Tror jag skiter i det här med moppe snart. Jag menar.. Moppe eller sovmornar & kläder? Hähäh, nä. Har redan spenderat typ 4000 kr på moppekurs och grejjs. Då kan det ju faktiskt vara en fördel att faktiskt ha en moppe också. Ja.
Efter jobbig städning och dusch + rena kläder (utan DAMM på, jevla dammtrasa) så åt jag den bäästa lunchen:


Sushi & miso-soppa!
Oftast så får man ju oftast höra detta så fört man nämner ordet "sushi" - "ÅÅÅH, det är RÅ fisk" "ÅÅÅH, sjögräs!" "ÅÅÅH, dom har faktiskt bläckfisk i det!" "ÅÅÅH, vad äckligt" "ÅÅÅH.. Jag kan inte äta med pinnar, orka (?)"
Jaja, det är la rå fisk men det är grymt gott. Och nej, det är inte så gott med sjögärs, men whatthehell? :D Och ingen bryr sig om "du" inte kan äta med pinnar. I värsta fall så kan du ju spetsa sushibiten med ena pinnen lr hämta en gaffel,  DORK.

Kanske borde lägga mig snart innan jag blir alltför trött, kritisk och pessemistisk? 

Iaf, på eftermiddagen åkte jag in till Gbg med Elvira och vi gick runt i en massa klädaffärer, men köpte ingenting, haha. Eller JO, en glass och lite mat innan bion var det enda som jag slösade pengar på. :) Vi såg The Last Song.. Med Miley Curys.
Hm.
Trodde att den skulle vara skitdålig meeeen, den va faktiskt helt okej. T.o.m. lite bra faktiskt. (: (Att Miley däremot skulle föreställa "den rebelliska tjejen" gick jag inte på. Dot end.)



Nu såg sängen plötsligt väldigt lockande ut.

...

GODNATT.


Kommentarer
Postat av: idiot in disguise

suuuushi! misooooo! omnomnom. :''3

så the last song ÄR bra? mina kompisar försöker få med mig på den ... >:|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0