Power 10 - 0

  
Jeansshorts - Gamla "hemmagjorda" ! Zebra-linne - Gina Tricot ! Vit skjorta med volang - Nofuckingidea. Vintage? ! Halsband m frihetsgudinnan - Raglady by Tara ! Handväska - Ngn 5£-shop i London (ÄLSKA) ! Nyckelringen(?) med det efterblivna fåret - See By Cloe


SLUT PÅ LÄXOR. Göööött! (Y) Och ca 2 veckor kvar till skolavslutningen.
Idag var den sämsta men samtidigt bästa dagen denna veckan.
Teknikprov, dåliga nyheter vs. Sex and the City 2 med Mandus
Typ.

Har börjat få ihop lite pengar nu, och allt kommer spenderas på moppe.
Hm.
Ibland ångrar jag att jag började med hela moppe-grejjen. Aja.
Finns så mycket annat just nu som jag skulle vilja köpa ju!

- Bra systemkamera
- Ministudio
- Börja gitarr- & pianolektioner
- Musik
- Photoshop elements
- Jeansshorts
- Rutig oversize-skjorta
- Snyggt nitarmband från Shock
- Nya "dragkedjs-örhängen"

Men det får vell vänta tills jag fått något sommarjobb? :P




Some People Laugh
Some People Cry
Some People Live
Some People Die
And Some People Run
Right into the Fire
And Some People Hide
Their Every Desire





Förö med klassen imorgon, hoppas det blir fint väder iaf!

GODNATT.


Kommentarer
Postat av: kajjssaaa

FÖRÖÖÖÖÖÖ !

2010-05-29 @ 11:14:31
URL: http://kkajsabengtsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha :D

2010-05-30 @ 15:47:20
URL: http://thatstargirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0