Skärmshopping?

Kollar runt lite på olika shoppingsidor.. Har inga pengar att spendera, men endå. :D Det är kul att titta..
Här är lite grejjs, om ni vill kolla iaf.
Försökte fixa bilder till lite plagg o så, men nästan på nästan alla sidor så funkar inte det. :C

Betsey Johnson - Designer, så allt är dyrt. Men det finns grymt snygga kläder!

Hot Topic - Här kan man köpa.. allt? Det finns kläder, smink, väskor, skivor & förut kunde man t.o.m. köpa godis. Och allt är till bra pris. :D

Mihi - Här finns det mest smycken att köpa, men också lite väskor & t-shirts. Väldigt fina, ganska ovanliga & väldigt många rosetter, haha.
Några utav mina favoriter.. :)
  

Pandaa - Många söta klänningar, koftor och toppar. Mycket kommer direkt från japan. Älskar denna sidan, haha! 
Några favoriter..


 Har tänkt köpa klänningen i mitten, men måste spara ihop lite pengar först, heh.

Phoenix T-shirt Co. - En massa snygga,roliga t-shirts!

Prinsessan Kawaii - Butiken med det fulaste namnet jag ngnsin hört iaf, men dom har otroligt fina klänningar, tunikor, toppar & kjolar! En utav mina favoritsidor. :)

Strapaya World - Perfekt om man gillar småprylar, mobilsmycken, mobildekorationer, smycken, hörlurar etc etc :P Har beställt därifrån, så fastän sidan ser lite skum ut, så är den helt säker. ;)

Eoooi.com - Märkeskläder till asbra priser! Beställde mina uggs därifrån. :)


 





Måste hjälpa Mammi att städa lite nu, Färms kommer hit ikväll på middag. :)

HAJDO.<3









Kommentarer
Postat av: Thilda

Ååååååh tack så mycket! Dessa ska jag titta på :D åååh har varit jätteinternetshoppingsugen jättelänge nu men inte haft några bra sidor att gå in på :D tack!

2010-05-14 @ 22:42:33
URL: http://thildathilda.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahah, varsegod! :D:D:D

2010-05-14 @ 23:51:36
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, jag undrar om uggsen är äkta? Som man beställer från eoooi.com? Har hört att de är falska därifrån, men skulle du kunna skicka en bild på dem som du har? Jätte snällt ifall du skulle vilja! :)

2010-11-13 @ 13:42:42
URL: http://baffelitrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0