London

Jag hatar söndagar. Speciellt denna söndagen, massa fel och humbug.
Känns som om jag suttit med läxor hur länge som helst och gjort en massa men egentligen har jag inte ens hunnit med en tredjedel, uhu. Känns som om jag kommer dö lite halft sådär (inte för att jag vet vad som menas med att dö lite halft, men endå).

Juste, min Burberryparfym är sönder. Visste inte att man kunde bli så ledsen av en parfym. :c Tappade den i golvet när jag skulle stressa iväg till Kba för att möta Amanda igår, så nu går det inte att få ut något genom att sprejja (?). Man måste dra bort hela de där locket och typ hälla de på hanlederna för att få ut ngt, känner inte riktigt för att göra det faktiskt. Försökte att bara få några droppar ur flasken men det slutade med att det rann ner för armarna, eh.
Vet någon vart man kan köpa tomma parfymflaskor? :c Har sett det på en massa ställen förut, men nu när jag behöver det kan jag inte hitta några.


Det finns faktiskt en bra sak med den här söndagen.
Fick reda på att vi ska åka till London för att julhandla näst-nästa helg! JAG LÄNGTAR, älskar London. c: <3

Kom just på att jag nästan skrivit ett helt inlägg om en trasig parfymflaska. Känns bra. Hejjagharettlivhejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0