Weeii..

Tillbaka från Spanien, kom hem igår natt och jag längtar redan tbx. Att behöva byta ut sol, bad, palmer, shopping och att bara kunna gå i shorts mot snö/slask/regn, blåst, kyla och halsdukar som allra helst ska täcka typ hela ansiktet - det känns inte riktigt bra faktiskt. Första tanken när man gick ut genom dörrarna på flygplatsen va la någon i stil med "Fuck no." "Jag kommer dö" och "Okej, trevligt då har jag fått se Sverige på vintern nu vänder vi va och åker tbx? Eller? ..Snälla?"

Det var iaf sjukt mysigt att spendera en hel vecka med Amanda och eh solen? :D Shoppade en massa både till mig och till andra, fick lite "beställningar" innan jag åkte haha. Kanske visar sen vad jag köpt när jag har lite tid över och inte behöver plugga. Eller göra läxor. Eller inlämningar. Eller prov.
Hrm.

Aja, skola imån, måste sova, godnatt. c:

Kommentarer
Postat av: 8D

DU ÄR TILLBAKA.

Postat av: A f r o b e l i t a

TACK så mkt=) Den är från Nelly=)

2010-11-11 @ 10:05:02
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0