2011 (del I)

januari




Klädde mig lite såhär och blev biten av käraste cpkatt.



Jag fyllde 16 år. Thilda, Elvira, Kajsa, Natalie, Jonna, Amanda, Linn, Sofia och Emmy kom hem till mig på födelsedagsfirande. Jag bakade rosa tårta och fick fina (och vissa väldigt konstiga haha) presenter, hiho. ♥ Mitt i natten tog vi en liten promenad och tände någon kinesisk (?) lykta som Elvira hade med sig, supermysigt fastän den fastnade i ett träd och vi var livrädda för att vi skulle bli skyldiga till att hela området brann ner heh.


Jag fick mitt kära macro-objektiv, lovelovelove.

Februari




På alla hjärtans dag fick jag och Emmis ett litet kuvert av mamma och pappa där det stog att våran "alla hjärtans dag present" var en resa till Paris nästa morgon! Ojojoj så glad jag blev. ♥


Mars


Spelade in en cover på Cant stand it för en tävling på Never shout never's hemsida med Elvira och Natalie. Vann inget, men det var kul endå. c: Min kaera syster Emelie fyllde 14 år den 30:e men vägrade vara med på kort, mäh.
Dexter blev överkörd, klarade sig men blev tvungen att operera bort svansen och ha tratt runt halsen i typ två månader? (som ni ser på bilden, heh)

April




Åkte till London med finaste Elvira och gick på McFly's konsert! Bästa helgen någonsin och McFly var helt f'ing amazing. ♥ ♥ ♥



Natalie fyllde 16 och jag fick vara med och göra rainbow-cake! ♥


Firade påsk med hela tjocka släkten och fick för mig att göra en rainbow-cake att bjuda på, var tvungen att testa igen efter att ha gjort en med Natalie, den blev ju så episk hiho. Sedan så spenderades valborg med fina vänner hemma hos Thilda. :)

Maj





Spenderade ett dygn i lånad lägenhet med Natalie och började längta tills vi flyttar hemifrån. Det var fullt upp med skolan eftersom det inte var långt kvar till sommarlovet och jag var suuperstressad. Jag och Elvira gjorde en matlagningsvideo på engelska när vi gjorde köttbullar med mos, hahaha. Asså åh hjälp. Aja, våran engelskalärare blev glad i alla fall. Jag fick också ett litet fotojobb på Stora Gårda den månaden, hihi.

Juni





Skolavslutning och jag gick ut 9:an, alla i våran klass fick en cd med en liten film med klipp på våran klass. Det var bal med en massa fina klänningar, kostymer och fina frisyrer, hihi. ♥ En massa skratt och en massa tårar. Kändes jättekonstigt och tog ett tag att inse att man inte skulle gå i samma klass med personer man varit klasskompis med i 4,6 eller vissa 10 år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0