jul-lista

Hur och med vilka ska du fira jul i år?

Jag ska fira med mamma, pappa, syster, mormor, morfar, farmor, mina två kusiner och deras föräldrar hemma hos mormor. Sedan så vill mormor absolut att vi ska ta med oss Dexter också, enligt henne så ska ingen behöva vara ensam på julafton och detta gäller även katter. Haha, eh ja. <3


Vad önskar du dig i julklapp?

En massa saker typ? Heh. Studioutrustning, vinylspelare + vinylskivor (nsn, the cure, the beatles), lite grejjer från Monki, att gå på Never shout never konsert 27 jan i London, fisheye-objektiv osv osv osv.


Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?

Eeehhhhhh, vet inte.


Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?

Ja!


Har du firat jul utomlands någongång?

Asså vi har inte åkt bort över jul under tiden vi bott i Sverige. Men jag har ju bott i Australien och Norge och då såklart firade vi jul där.. Så jag vet inte om det räknas som ja? Haha.


Vilket jullåt är den bästa?


Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You, Never Shout Never - 30 days, Maria Mena - Home For Christmas och Granma' Got Runover By A Reindeer.


Vilken julfilm är den bästa?

Love Actually.


Har du varit Lucia någongång?

Nope.


Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:

Vadå ska man välja ett? Går ju inte, hehe. Nä meneh, jag vet inte.

 

Lite instagram bilder.. c:

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0