the bible didn't mention us, not even once


9,50kr 4,75kr shoopdawoop
Detta kan nog vara bland dom läskigaste bilderna jag sett. Jag ser lite ut som en transa med missfärgat hår och för stora ögon. Eh ja, men läppglanset var välldigt fint och billigt!


Zara 399kr 229kr rearearea

Älskar den fina spetsdetaljen på min nya kofta. Älskar rea, hähä. c: Köpte den igår när jag shoppade med Natalie. Det var en mycket fin (men kall) snöig dag med mycket fina fynd som spenderades med en mycket fin tjej! Nöjd, ja.

Tänkte att jag skulle gjort andra dagen på den där 30 days saken, men så kom jag på att jag faktiskt publicerade "day 01" typ fem minuter över midnatt så jag hade ju redan gjort den idag, hähä.
..Lr igår. Klockan var visst över 12 nu med. Fail.

G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: Natalie

:D :D :D :D :D :D



detta är ett svar på dina smileysar :P hähä <3

2011-01-07 @ 12:15:12
URL: http://www.aboutagirl0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0