you make me happy whether you know it or not ☺

Åkte in till Göteborg idag med Natalie och såg Black Swan, mycket trevligt. Filmen var sjukt bra♥, inte alls så läskig som alla säger. Var nästan räddare för att se den än jag var när jag faktiskt såg den haha, konschtigt.
Efteråt satte vi oss på le pain francais, fikade och pratade om allt och ingenting. Och sjöng lite grann. Nynnade på svansjön för dom på bordet brevid, säkert välldigt uppskattat. Mwaha. ♥

Hade en liten "photoshoot" med Natalie innan vi åkte in t Gbg, har inte hunnit/orkat fixa med dom ikväll. Om jag väl börjar fixa med dom kan jag sitta i timmar, så det kändes inte världsbäst att börja göra det kl 10 på en söndag. Gör det imgorgon. Eller på tisdag. Hmhms, har många fina bilder att välja mellan. Fin tjej = fina bilder, duh. ♥



en liten sneak peak, woopidoo.


Kommentarer
Postat av: Natalieeeee

Tehe, tacktack för en mkt mysig söndag :D ♥



2011-03-21 @ 17:10:40
Postat av: caroline

Tack själv! C: xo♥

2011-03-21 @ 22:27:31
URL: http://thatstargirl.blogg.se/
Postat av: Tanya

Vet inte vad filmen handlar om men har sett postern till den och den är snygg.

Annars ville jag bara säga att din blogg är sjukt snygg. (Y)

2011-03-22 @ 10:37:15
URL: http://chenjiringu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0