allt och ingenting

Tänkte lägga upp lite bilder men blogg.se dampar såatteh nähe. Det var inget. det får bli någon annan dag.

Favoritcafé: Karma, Espresso House och Le pain Frances
Favorittidning: Vet inte, läser aldrig tidningar
Bästa saken som händer i vinter: Att jag och Natalie ska till England (det är om typ 2 veckor, vi säger att det är vinter, typ hehe) och Jul.
Favoritplagg i garderoben just nu: Flanellskjorta och svart klänning med spets.
Längd: 1,68?
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart och blått.
Mig själv med tre ord: Random Flummig Fnittrig
Jag tränar: Dans? Gym ibland? Räknas det? heh
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men inte sömnig och ganska glad
Är det nåt du absolut inte äter: Lakris
Kläder just nu: PJ's
Vad sa du senast: "Farför do göra dene?"
Fisk eller badkruka: Fisk
Spelar du nåt instrument: Bara sång.. försöker mig på piano och gitarr ibland men det går ju sådär hiho
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare
Har du några homosexuella vänner: Jag tror det, hehehe
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Max två, inte mer uscha
Vad ska barnet/barnen heta? i dunno, något fint
Bio eller promenad: Både och!
Är du kittlig: Supermegakittlig, ja.
Rädd för insekter? Beror på c:
Största svaghet: Blyg, osäker, dåligt sjävförtroende typ
Det här är jag bra på: Vara klumpig
Bästa bok? Just nu så är det nog One Day (orkar bara skriva en, men det finnns en massa mer) ♥
Chips, morötter eller godis? Gooodiiiiiis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ohja!
Stökigt eller välstädat? Jag vill ha det välstädat men av någon anledning så är det alltid stökigt endå heh
Gillar du att sjunga? Ja, älskar det tihi
Anser du att du är stark? Njä, varken psykisjt eller fysikt hah
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te, duh ♥
Har du en besatthet? ...Te?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0