E N G L A N D

ÅKER TILL ENGLAND IMORGON MED FINASTE NATALIE.♥
Asså, jag är så nervös och så sjukt glad så jag dör lite varje gång jag tänker på det. Är lite rädd att något ska gå fel med flyg eller så, eftersom vi flyger ensamma så kan det bli lite jobbigt. Jag har i alla fall packat klart nu, det enda som ska ner i väskan är kameran som står på laddning. Det blir nog många fina bilder, tihi! ♥

Var lite frestad till att ta med datorn faktiskt. Att typ sitta på starbucks med en vaniljlatte och blogga hade ju kännts ganska så epic, men jag skippar nog det. För mycket att bära på, hehe.

Vi kommer vara typ 3 dagar i London först, vi bor på ett hotell ca 5/10 minuter från bästa shopping gatan - Oxford street, woopwoop (oj vad jag kommer slösa pengar, oj oj oj). Sedan så kommer vi vara typ 3 dagar hos Natalies morfar lite utanför Eastbourne, äta fish n' chips, dricka afternoon tea, kanske shoppa lite o bara chilla på't, yäh.

Anyways, hoppas ni får ett superfient höstlov! Baiiiiii ☺☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0