help

Sitter på buss 94 i Frölunda och väntar på att den ska börja åka mot Önnered brygga. Har inte tappat bort mig eller dött, än. Känner mig duktig osv.
Ska åka ut till vårat sommarhus på Förö och vara där över natten med familjen. Jätteovärt att åka ifrån Natalies mysiga crib och sitta på buss/pendel/spårvagn i 2 timmar för att vara på Förö en natt. Menmen, vad gör man inte för familjen? wö, heh c:
Fikade på Espresso House (suprise suprise, d e typ mitt andra hem ho ho) med Natalie igår, köpte naturgodis och åkte sedan hem till henne. Satt och flummade, sjöng och pratade en massa som vanligt. Men vi glömde dricka te, typ första gången någonsin som vi varit hemma hos henne och inte druckit te, omgomgomgomgomgomg heheeeheh. Anyways, orkar inte skriva mer. Dessutom så sitter det en läskig tant brevid mig som tjuvläser vad jag skriver och jag slår vad om att hon skulle tjuva av mitt godis om hon fick chansen. Help.
K, bye. c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0