it's all the same, handshakes and names circulating round



1. Vädret utanför mitt fönster: Regn

2. Lyssnar på just nu: Greetings From Space - Amanda Jenssen (sångläxa)

3. I går gick jag och lade mig: För sent

4. I dag vaknade jag: För sent

5. Jag har på mig:  Tights, grått linne, supermysig flanellskjorta och mina älskade hello kitty tofflor ♥

6. Senaste person som ringde mig: mammi

7. Senaste person som jag ringde upp: mammi?

8. Senaste person som skickade sms till mig: Natalie c:

9. Senaste person som jag skickade sms till: Natalie

10. Senaste vän jag addade på Facebook: Ingen aning

11. Som addade dig: Ingen aning

12. Senaste person som mejlade mig: Bara en massa reklammail och grejjs

13. Senaste sajt som jag kollade på: Fb :)))))))

14. Ska göra idag: Fixa lite med bilder och sova, yä.

15. Bra eller dålig dag idag? Ganska dålig. Vaknade av en mardröm som var typ som Eden Lake filmen och sen så kom jag sent till skolan för att jag fick näsblod tredje gången på ett dygn, wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0