2011 (del II)

Juli




Fick ett litet foto-jobb på supersöta Gaia Café i Åsa och blev förföljd av en söt sällskapssjuk kissemiss.



Jag, Elvira, Thilda och Emmy var på Gotland. Owlade på raukar, badade i solnegången, hade kvällspicknick på stranden, plockade hallon på strån och gick runt i Visby. Så himla mysigt! ♥

Augusti



Natalie följde med ut till vårat sommarställe på Förö på de sista dagarna av sommarlovet.



Började gymnasiet, estet - musik på Aranäs. Ångrar inte mitt val av linje eller skola ett enda dugg. Så himla nöjd med allt inklusiv min goa klass!

Septemer



Hade en liten photoshoot med kusin Hannah som modell och Kristina som fixade smink, hjälpte mig med styling och fick hålla reflexskärm. c:
Hade te-party med några tjejer från klassen hemma hos mig med cupcakes kakor och typ 5 koppar te per person. Supermysigt! Glömde dock att ta några bilder heh.

Oktober


Fixade bloggdesign och header åt lillasyster Emelies blogg om japansk matlagning + lite annat random.


Fotade Amanda så att hon skulle ha lite fina bilder att skicka in till Luciauttagningen, och så blev hon ju utvald till Lucia sen! ♥





Åkte till England på lovet med finaste Natalie! Bästa resan ever. Saknar det så himla mycket. :c

November

Jaru. Vad hände i november? Typ ingenting, ha! Nä, men jag var på jul-liseberg första gången i slutet noveber med Thilda, Jonna, Emmy och Natalie, fick världens julstämning fastän det inte ens var december heh.





December

Firade mammis och mormors födelsedag och kollade på Amandas luciakröning. :) Hade juldansuppvisning och var sminkad lite såhär:




Firade jul hemma hos mormor med familj, kusiner, morbror med fru och farmor. Fick en massa fina grejjor, det bästa var min studioutrustning. ♥
Sedan så firade jag nyår med finaste Elvira, Natalie och Emmy! Men det la jag nyss upp bilder på såattehjao. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0