Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv.

Intressanta? Det här blir svårt, hah! Wö.


  1. Det finns inte 30 intressanta fakta om mig, så förvänta er inte något här va. Yä.
  2. Nä, jk. Tror inte att ni skulle förvänta er något, heh. Anyways.
  3. Jag är ganska sådär super girlie girl, älskar rosetter, spets, cupcakes, klänningar osv osv osv..
  4. ..Men min humor är sådär väldigt icke girlie girl, utan ganska brutal (och ibland (ofta) nördig) vilket verkar förvåna folk ibland. Why oh why? I dunno.
  5. Jag är typ beroende av att varje dag kolla twitter, facebook, deviantart, fml, tumblr och alla bloggar jag läser (det är nog 20 st lr ngt). Wio.
  6. Jag har i princip aldrig jeans på mig, har kjol/klänning + tights istället. Vet inte riktigt varför. Antagligen för att jag äger 30st kjolar och klänningar och bara två par jeans men endå. Det bara blev så, heh.
  7. Jag älskar att resa, det är nog det bästa som finns.
  8. Jag ska bo i England. Någon gång. När jag har pengar. Har jag bestämt.
  9. Jag är född i Australien.
  10. Men mina föräldrar är inte australienare (åh herre vilket jobbigt ord att stava, heh). Mammi är helsvensk och pappi är halv kanadensare.
  11. Såååå jag är halvt svensk, en fjärdedel kanadensare och en fjärdedel.... amerikansk? Tror jag? Jag har noll koll? Yay?
  12. Jag har bott i Australien (obviously), Norge och Sverige. Flyttade hit när jag skulle fylla 5 år.
  13. Jag har en liten konstig fobi för typiska svennar. Vet inte riktigt varför. Så tråkigt typ.. Är det fel att säga så? Antagligen ja.
  14. När jag var liten var jag helt besatt av Pokémon.
  15. Glee och Misfits är de bästa tv-serierna som finns. ♥
  16. Jag skulle inte kunna leva utan musik. Går runt och sjunger högt för mig själv trots min lillasysters mördarblickar (efter 10 år av detta börjar hon la tröttna, woopidoo).
  17. Eh juste, jag har en lillasyster? :))) Hon heter Emelie och är två år yngre än mig. FYI.
  18. Jag äääälskar smaken och doften av cocos..
  19. .. och choklad, mwihi.
  20. Jag älskar mina fina vänner och min familj mer än något annat (ja, till och med mer än cocos hehe). ♥
  21. Jag är klumpig.
  22. Jag är inte så bra självförtroende..typ?
  23. Och jag är väldigt blyg.
  24. Men det gäller bara folk jag precis mött, folk jag inte känner.
  25. Jag är den enda som har gröna ögon i min släkt (av dom jag vet och träffat), så när jag var liten så fick jag för mig någon dag att jag var adopterad hahah.
  26. Jag är inte adopterad, eh haha.
  27. Jag har en telefon som ser ut som en svart klacksko i mitt rum (?? börjar få slut på saker att skriva här känner jag)
  28. Jag har en iphone som jag tappar i golvet eller trappan varannan dag men som på något mirakulöst sätt överlever endå. Hallelujah!
  29. Jag har rött lockigt hår.
  30. Nu ska jag sova eftersom klockan är 00:17 och jag är ganska så död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0