Dag 8 – En tidpunkt då du kände dej mest nöjd med ditt liv.


Hmhms, detta är ju skitsvårt. I 7:an var allt väldigt chill och bra (inget plugg, inga betyg, ingen press) osv osv osv, men då var man ju så miniiii. Annars så är det nog "nu" som jag är mest nöjd mitt liv faktiskt.. Eller när jag och Elvira var i London och såg bästaste McFly, då var allt perfekt. Heheheh. ♥


Bild från när jag var med Natalie i England. ♥ (älskar dom fina cparmarna man får i det perspektivet, höhö)
Hade tänkt lägga upp några bilder från typ 7:an men dom flesta skulle döda mig (typ bilder från M-lägret), hähä. Alla är så småååå, helt sjukt. Och alla bilder på mig så har jag t-shirt med ngt bandtryck på och brunt hår med ljusa slingor i underhåret. Hjälp. Sedan så hade jag tänkt lägga upp några bilder från McFly, men det har jag ju gjort en massa gånger så jag skippar det, hihi. No old pictures for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0