sommarlov

Hittills under sommarlovet så har jag jobbat och slitit, varit med vänner, grillat marshmallows på stranden, gjort s'mores på en altan efter att ha badat i pool, köpt lite fina kläder inklusive en svart hatt, njutit av att gå runt hemma utan smink i myskläder en hel dag och göra ingenting, varit hos min kaera mormor och morfar och druckit hemmagjord flädersaft, sovit i ett gästrum där fin gammal blommig tapet satt uppe med häftstift, plockat jordgubbar i våran trädgård, badat i havet, åkt linbana klockan 12 på natten, varit på bästa Hultsfredfestivalen med min fina Elvira, haft picknick med vänner på Emmys altan, druckit Snapple och strosat omkring i Göteborg, rensat bland gamla lådor och hittat en massa kult som gamla teckningar och dikter från när jag var 13, fått ett ryck och ritat lite för första gången på typ två år och en massa massa mer. Imorgon åker jag och min familj till vårat sommarställe på Förö, och där ska vi stanna i ungefär fyra veckor. Dock så kommer jag nog lämna sommarstället för att träffa kompisar och kanske åka till Skåne en sväng.. Men i alla fall. Ungefär fyra veckor på sommarstället från och med imorgon. Kommer antagligen inte blogga så förvänta er ingenting. <3 hihi. Bye! Lite iPhone-bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0