Day 1: 10 things about your appearance (clothes, face, hair, height, smile, piercings, tattoos).


(bilder från we♥it, klicka på dom för länk)

1. Jag är 168, 5 cm lång.

2. Mina ögon är gröna.



3. Mitt hår är kopparrött (färgat, wannabe ginger tehe) och lockigt.





4. Jag har nästan alltid på mig klänning eller kjol. Min klädstil är ganska så väldigt flickig.







5. Tycker det är så himla fint med höga klackar men jag använder det i princip aldrig.



6. Använder typ inte handväska. Har antingen min blommiga ryggsäck, min bruna lilla skinnportfölj eller någon utav mina tyg totes.



7.  Dom enda piercingarna jag har är i öronen. Har funderat på att ta hål i näsan bara för att testa typ men är rädd att det skulle bli jättefult, hehe.



8. Jag har inga tatueringar men när jag fyller 18 så vill jag tatuera in en g-klav bakom örat.



9. På sommaren har jag en massa fräknar, hihi. Har lite på vintern också, menmen.



10. Jag har ett ärr på mitt högra knä. Fick det när jag var 6 år och ramlade med min cykel haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0